ایرانگردشو

معرفی جاذبه های ایرانگردی بصورت مختلف از جمله سرگرمی و مسابقه

ایرانگردشو

معرفی جاذبه های ایرانگردی بصورت مختلف از جمله سرگرمی و مسابقه

ایرانگردشو

ایرانگردشو چیست؟
ایرانگردشو یک برنامه تفریحی، اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و مسابقه است که پس از جذب حامی مالی ، فصل اول "ایرانگردشو" در 30 قسمت 60 دقیقه ی ،هفته ی 3 قسمت از یکی از شبکه های سیما روی انتن خواهد رفت.این طرح در راستای کمک به معرفی جاذبه های دیدنی وگردشگری ایران و ترویج و رونق فرهنگ ایرانگردی در قالب برنامه جذاب میباشد. هرقسمت این برنامه با حضور پنج شرکت کننده و تماشاگر و کارشناس ضبط ، تولید و پخش میشود ، پس از پاسخ شرکت کنندگان (مثبت یا منفی) کارشناس مدعو در خصوص جاذبه مورد نظرهر سوال اطلاعات مختصر ارایه خواهد کرد. بنابر این، ایرانگردشو علاوه بر بحث مسابقه و سرگرمی، معرفی و اطلاع رسانی و ترویج و رونق ایرانگردی است.
علاقمندان به حضور در برنامه شاد و سرگرمی و مسابقه تلویزیونی "ایرانگردشو"می تولنند با دانلود پیام رسان گپ و با عضویت در https://gap.im/irangardsoho_bot یا از طریق گزینه "مسابقه ایرانگردشو" اطلاعات کامل را مشاهده نمایند.شما با عضویت در در ایرانگردشو و پاسخ به سوالات و کسب امتیاز در برنامه تلویزیونی شرکت نمایید.

مسابقه ایرانگردشو

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲ ب.ظ

ایرانگردشو چیست؟

 

ایرانگردشو یک برنامه تفریحی، اجتماعی، فرهنگی، سرگرمی و مسابقه است کهپس از جذب حامی مالی ، فصل اول "ایرانگردشو" در 30 قسمت 60 دقیقه ی ،هفته ی 3 قسمت  از یکی از شبکه های سیما روی انتن خواهد رفت.این طرح در راستای کمک به معرفی جاذبه های دیدنی وگردشگری ایران و ترویج و رونق فرهنگ ایرانگردی در قالب برنامه جذاب میباشد. هرقسمت این برنامه با حضور پنج شرکت کننده و تماشاگر و کارشناس ضبط ، تولید و پخش میشود ، پس از پاسخ شرکت کنندگان (مثبت یا منفی) کارشناس مدعو در خصوص جاذبه مورد نظرهر سوال اطلاعات مختصر ارایه خواهد کرد. بنابر این، ایرانگردشو علاوه بر بحث مسابقه و سرگرمی، معرفی و اطلاع رسانی و ترویج و رونق ایرانگردی

ایرانگردشو 

است.

علاقمندان به حضور در برنامه شاد و سرگرمی و مسابقه تلویزیونی "ایرانگردشو"می تولنند  با دانلود پیام رسان گپ  و با عضویت در https://gap.im/irangardsoho_bot  اطلاعات کامل را مشاهده نمایند.شما با عضویت در در ایرانگردشو و پاسخ به سوالات و کسب امتیاز در برنامه تلویزیونی شرکت نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۳
ر. زیوری رضاپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی